Menu

1.Miten voin tilata verkkokaupasta?

Tilaaminen edellyttää Unilever Food Solutionin asiakkuutta ja asiakasnumeroa. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tuki-sivuston kautta.

2.Miten voin reklamoida vähittäiskaupan tuotteesta?

Vähittäiskaupan tuotteiden kuluttajapalvelun yhteystiedot löytyvät tuotepakkauksesta tai ottamalla yhteyttä osoitteseen kuluttaja.palvelu@unilever.com (p.0107590750). Vieraile myös osoitteessa Unilever.fi

3.Olen unohtanut sähköpostiosoitteeni. Mitä voin tehdä?

Tietosuojasyistä emme jaa sähköpostiosoitteita. Helpoin tapa selvittää käyttämäsi sähköpostiosoite on kirjautua sisään sillä sähköpostiosoitteella, jota arvelet käyttäväsi verkkosivustollamme. Jos sähköpostiosoitetta ei ole rekisteröity, järjestelmä ilmoittaa seuraavaa: "Valitettavasti emme löydä tiliä tällä sähköpostilla.

Tarkista, että olet syöttänyt sähköpostiosoitteen oikein tai rekisteröidy luodaksesi uuden tunnuksen", mikä tarkoittaa, että antamasi osoite ei ole sivustollemme rekisteröity sähköpostiosoite.

4.Etsin tiettyä tuotetta. Miten löydän tuotteen?

Voit käyttää hakutoimintoa. Syötä tuotenumero tai tuotteen nimi hakukenttään sivun oikeassa reunassa ja valitse hakutuloksista etsi tuotteet. Hakutuloksissa näkyy nyt vain hakuusi sopivat tulokset.

Voit myös selailla tuotevalikoimaamme täällä.

Tuotteet
Reseptit
Suosikit
Menu